Tuesday, September 4, 2012

STAY FOKUS sebenar !

Fakta yang kita kena akui walaupun pahit ;
"PAS tidak lebih baik dari HAMAS, UMNO tidak lebih jahat dari FATAH", Tapi HAMAS itu sanggup bersatu atau bersepakat dengan FATAH demi maslahah (kepentingan) ummah atau menentang zionis, Tapi PAS-UMNO mahu duduk semeja atau sepakat sahaja pun... kita semua tahu jawapannya. Baru ini seorang pemimpin PAS "tergambar" duduk bersama PM-nya pun habis kecoh dikeji macam-macam... "
Apa nak jadi Malaysia-ku tercinta ?,

Seruan kita sebagai ummat Islam yang berjati diri hanya  mudah dan praktikal, iaitu:
"PAS-UMNO wajib Sepakat (tidak perlu BERSATU membentuk parti baru) saja demi maslahah umat islam malayisa iaitu pertahankan pemerintahan islam di negara ini, kuatkan jati diri melayu islam dan setuju dalam hak-hak islam lain atau bendung kurang ajar ZIONIS Malaysia (ULTRA KAISU, cegah PLURALISME-LGBT-LIBERASLISME-SYIAH dan isem-isem sesat lain atas nama hak asasi)....

Fatwa ter-baharu seorang Syeikh Palestine.
 

Syeikh Raed Solah, (sekarang berada di Malaysia) dalam Sesi Ramah Mesra Khas bersama Staf Aman Palestin Malaysia, telah ditanya satu soalan :
"Apakah faktor utama yang mendorong HAMAS berusaha bersatu dengan FATAH walau bagaimana halangan persepakatan ini, dan pengkhianatan yang telah dilakukan FATAH ? "
Jawapan ringkas beliau :

" Untuk mudah difahami, jika umat Islam bersatu, umat semakin kuat, musuh-musuh dari Zionis semakin lemah dan mudah dikalahkan ! "
Dalam Negara kita, ajak sepakat pun sukar, lagi mahu harap bersatu.?

Kata beberapa teman : 
" TAK ! sekarang musim pilihanraya, kita kena STAY FOCUS untuk jatuhkan UMNO, kempen kita ABU, lepas itu baru kita fikir semula sepakat ke, kesatuan ke, atau macam mana bina negara islam...?"
Saya katakan ;
" Jika anda punya seorang anak yang telah dirogol sekali, mahukah anak anda di rogol kali ke dua (tunggu habis pilihanraya dulu)? ...kemudian baru anda mahu buat laporan polis, baru fikir semula perasaan anak anda dan masa depan dia atau baru terhegeh-hegeh mahu fikir macam mana mahu selamatkan anak anda...?"
Kita adalah pejuang ISLAM!, kita bukan akan masuk syurga dengan nama ahli PAS atau UMNO!, tidak lain melainkan dengan nama ISLAM, Perjuangan kita tidak mengenal musim Pilihanraya atau tidak ! Inilah STAY FOCUS sebenar kita.

PAS-UMNO Sepakat ISLAM Berdaulat - ikhlas dari Addinlove -

Bacaan berkaitan:

Sepakat bukan bersatu ! : http://addinlove.blogspot.com/2012/08/fatwa-hari-raya-posa-ke-6-1433h.html

PS:

Kunjungan Sheikh Raed Solah ke Malaysia (4 sehingga 15 September 2012)

1) Selasa, 4 September 2012 : Ketibaan di KLIA (6.30 pagi)

2) Rabu, 5 September 2012 : Majlis Ramah Mesra Raed Solah Bersama Media, Hotel De Palma, Shah Alam (10.30 pagi – 1.00 tengahari)

3) Sabtu, 8 September 2012 : Seminar “Selamatkan Masjid Al-Aqsa Dari Ancaman Zionis” di Auditorium D8, Parcel D, Putrajaya (8.00 pagi – 4.00 petang)

4) Ahad, 9 September 2012 : Hi-Tea Amal bersama Raed Solah (3.00-5.30 petang) *sekitar Lembah Klang, akan dimaklumkan kemudian

5) Sabtu, 15 September 2012 :  Ceramah Perdana “Al-Aqsa Dalam Bahaya !” Dewan Konvensyen, Shah Alam Convention Center (SACC)  (7.00-10.30 malam)

6) Jelajah Masjid-masjid Terpilih : Jadual tarikh, masa dan masjid akan dimakluman dari semasa ke semasa.

Kunjungan Sheikh Raed Solah Ke Malaysia dibawakan secara eksklusif oleh Aman Palestin Bhd.

Jangan lepaskan peluang bertemu dengan beliau !

Untuk maklumat lanjut, hubungi 03-89267019, atau layari www.amanpalestin.net.

1 comment:

  1. Wahai saudaraku, tak perlu mengharapkan suatu yang tidak mungkin berlaku. Semakin dicakap, ia akan semakin menghangatkan suasana.

    Seperti mimpi di siang hari.

    Saya yakin, orang Islam tidak akan boleh bersatu dengan cara politik yang anda lihat seperti sekarang.

    Apakah Allah akan menyatukan hati manusia yang berada di atas jalan kebatilan?

    Wallahi, tidak akan sekali-kali bersatu yang hak dan yang batil.

    ReplyDelete