Sunday, April 22, 2012

Kita akan X-treme selepas ini.

Alhamdulilah baru balik dari mukayam belia  X-tream ISMA zon utara.

tadi sempat singah rumah tok di chemor dan tido dalam 2 jam disana,

Alhamdulilah rasanya tido tu dah cukup dan tidak perlu tido seperti muakayam yang sebelum ini,mungkin......sebabnya kali ini jadi urusetia program bukan peserta:-)

Eh! tapi urusetialah yang patutnya lebih penat sebab kami hadir sehari sebelum program....dan penat ana pula hampir sama peserta sebab terpaksa-rela jadi orang paling ganas berinteraksi dengan peserta , alhamdulilah mungkin berkat riadah sebelum pergi mukayam yang menyebabkan badan tidak letih sangat .

kepada adik-adik ikhwah yang jadi peserta, tolong jangan q'ado tido 2 hari dengan alasan kurang tido dalam 2 hari lepas ,

terpenting jangan tuang kuliah esok atau lewat punch card esok , jadikan orang yang awal atau panctual esok ..... :-)

antum orang yang hebat !

Allah ! .... qo'yatuna.
Jihad!.....sabiluna,
Rasul!...qudwatuna,

ikhwah!.....????..hanya akh Mun'aim Idrus yang tahu jawapannya...

kepada ikhwah yang jadi peserta: Saiful Ayyas,Mohammad Muzzammil,Ahmad Faiz,Muhamad Farid,Syed Fariq....dan lain-lain,.....maaf jika bagi iqob yang kurang adil atau keterlaluan sepanjang program..... ana melepaskan jawatan sebagai kem kom.....antum telah dibebaskan...:-)


Gambar urusetia : Tahniah Kepada Urusetia dan fasi yang mem-setup mukayam kali ini . Kami telah  disini hari khamis lagi bagi membersih tempat yang baru kena tusnami ini . Alhamdulilah team urusetia yang mantap.

Gambar bersama peserta : kena tunggu urusetia media uploadkan ....

No comments:

Post a Comment