Friday, February 27, 2009

Betapa nikmatnya menulis!.

Alhamdulilah.wa rasulilah,.


Aku menulis ini kerana.............. Allah.

aku agak lambat masuk ke alam blog ini.Kerana ijtihad aku sebelum ini adalah,menulis blog satu yang membuang masa

Ternyata aku silap,

Sebelum ni aku pikir,lebih baik sibuk dengan dakwah!sebenarnya kalo bagi masa boleh.Boleh juga kita berdakwah dengan blog ni.Bukan begitu?)

Ok last sekali , aku cuma nak bagi tahu siapa yang menjadi pencetus aku untuk mula menulis.

Bermula 2 tahun yang lepas…

Di menulis dalam bukunya.

“Dan dengan menulis saya mersakan kenikmatan yang tidak kalah dengan kenimatan membaca.Dengan menulis saya bisa mencipta perasaan sendiri.Saya bisa mengajak jiwa saya semangat,bahagia,sedih,haru,bergetar dan lain sebagainya.Dan saya bisa mengajak orang merasakan apa yang saya rasakan.”

Afuan,Cuba teka dari siapa kata ini.?

No comments:

Post a Comment