Sunday, February 22, 2009

Malay or English.

salam buat siapa yang buka blog aku ni..

blog ini ,aku namakan dalam bahasa inggeris.saja nak nampak gempak dan menarik perhatian....

nampaknya aku ni graduan yang rosak bahasanya.....Tak.aku rasa tidak.cuma aku rasa terkadang lagi baik aku sampaikan sesuatu dalam bahasa inggeris.

dan untuk makluman bahasa Melayu dan inggeris aku tak lah baik.....tapi.entah,tetap juga nak menulis....mungkin kerana asas kepada ilmu adalah membaca dan menulis.Tidak boleh lari....Aku juga rasa bukanlah orang paling teruk dalam bab bahasa ni.cuma lemah sikit je...aku pun dan perhati macam-macam blog.ada lagi bahasa yang lebih teruk...yang penting sampai maklumat kepada pembaca.

dah la tak pandaipun menulis dalam bahasa English.jadi kalo terus posting dalam english.....ramai yang akan tak paham dan apa yang nak disampaikan menjadi tak jelas dan macam-macam lagi masalah akan timbul.jadi sapa yang kaki bahasa aku minta maaf atas blog aku yang rosak bahasa ni.

Tapi.aku tetap nak menulis.ingin membantu dan memerlukan bantuan ....


jadi aku buat keputusan untuk dwi bahasa.


semoga bermanfaat.jika ada teguran dan masukan sila isi ruang comment ...

juga doakan penulisan aku semakin baik.

No comments:

Post a Comment